Klantenservice

De juiste maat
We willen je graag helpen om de juiste maat te bestellen. Bij de verschillende modellen hebben we de maat weergegeven in Europese variant. Maar let op, het zijn richtlijnen van de verschillende merken.
Zit je tussen twee maten in, dan kun je het beste de grotere maat bestellen. En bij de topjes kun je altijd beslissen over hoeveel of weinig je wilt bedekken. Twijfel je over de maat? Mail ons op info@bikinirif.nl en we helpen je snel aan de juiste maat.
En past het niet, dan kun je altijd ruilen. 
Bestellen
Heb je de mooiste bikini uitgezocht, dan kun je deze op de site direct bestellen. De beschikbare maten zijn zichtbaar en het product staat goed beschreven. Wil je meer informatie over een bepaald model, mail ons gerust op info@bikinirif.nl.
Als je een product bestelt, komt deze in je winkelwagen. Ben je klaar met zoeken, dan kun je gaan afrekenen. Hierbij kun je kiezen om een account aan te maken of te kiezen voor de eenmalige bestelling. Maak je een account aan, dan bewaren wij je gegevens zodat je deze bij een volgende bestelling niet opnieuw hoeft in te vullen. Na de betaling ontvang je per e-mail de bevestiging van je aankoop.
Betalen
De prijzen op de website zijn inclusief BTW. Per bestelling – ongeacht het aantal artikelen – komt hier een bijdrage in de verzendkosten van EU 4 bij. Mochten we een actie hebben, dan staat dat duidelijk aangegeven op de site. De prijs is dan lager of kan bijvoorbeeld worden verlaagd met een waardebon.
Voor de betaling zijn meerdere mogelijkheden. Je kunt kiezen voor iDeal, PayPal, creditcard en onder andere Bankomat. Maar betalen door middel van overboeking is ook mogelijk. Bij een overboeking wachten we alleen wel met verzenden tot we je betaling daadwerkelijk hebben ontvangen.
Verzenden en bezorgen
Als je bij BikiniRif bestelt en we hebben je betaling ontvangen, versturen we de volgende dag je bikini. Zodra we verzonden hebben, ontvang je een bevestiging per e-mail. Deze mail bevat ook de tracktrace code waarmee je de verzending kunt volgen.
We maken gebruik van PostNL voor bezorging. Om er zeker van te zijn dat de door jou bestelde bikini ook echt bij jou terecht komt, versturen we altijd aangetekend. Dat geeft jou en ons zekerheid en zo kun je snel gaan genieten van je mooie aankoop. Het betekent wel dat je thuis moet zijn om je bestelling in ontvangst te nemen. De kosten van aangetekend verzenden bedragen binnen Nederland EU 8,95. Hiervan zie je EU 4 terug als bijdrage in de verzendkosten. Het tarief voor verzending naar het buitenland verschilt en zie je op de bestelpagina.
Retouren
Je kunt alleen genieten van je aankoop als het helemaal is wat je ervan had verwacht. De bikini ziet er in het echt toch anders uit dan op de afbeelding, hij past niet goed of wat voor reden dan ook; je kunt je bestelling altijd retour sturen. We vragen je dan wel het volgende te doen:
- passen met je eigen onderbroek. Zo blijft de bikini schoon. De hygiënestrip moet er dus in blijven zitten;
- alle labels aan de bikini laten zitten;
- ons mailen binnen 3 dagen na ontvangst op info@bikinirif.nl;
- de bikini in de originele verpakking terugsturen;
- ervoor te zorgen dat we je bikini binnen 10 dagen na ontvangst door jou retour hebben ontvangen
Vervolgens betalen wij je het aankoopbedrag terug. Mocht je willen ruilen voor een andere maat of model, mail ons dan op info@bikinirif.nl.
Vraag of klacht
We horen graag al je vragen en zeker je klachten! Mail ons op info@bikinirif.nl en we nemen snel contact met je op.