Veelgestelde vragen

 

Hoe kan ik bestellen?
Als je gevonden hebt wat je zocht, kies je de juiste maat. Vervolgens klik je op “in winkelwagen” en je ziet een melding dat je het artikel hebt toegevoegd aan je winkelwagen. Wil je meer bestellen, dan herhaal je dit. Je kunt altijd je winkelwagen bekijken en producten wijzigen of verwijderen. Vanuit je winkelwagen kun je doorgaan naar betalen.
Hoe kan ik bij jullie betalen?
We hebben meerdere betaalmogelijkheden: iDeal, PayPal, Credit Card en via een overboeking. We maken gebruik van een externe partner Sisow die onze betalingen verwerkt. Je betaling wordt op deze manier veilig verwerkt. Na je betaling ontvang je een bevestiging van verzending. Alleen als je kiest voor overboeking, ontvang je eerst een mail van Sisow met de gegevens voor de overboeking. Nadat we je betaling dan hebben ontvangen, versturen we je bestelling.
Rekenen jullie verzendkosten?
Ja, voor de verzending vragen we een bijdrage. We kiezen ervoor je bestelling aangetekend te versturen. Zo hebben wij en jij de zekerheid dat je bestelling ook bij jou arriveert. Je betaalt binnen Nederland € 4 als bijdrage in de verzendkosten. Dat is de helft want de andere helft betalen wij. Voor bestellingen vanuit het buitenland, hanteren we de tarieven van PostNL voor aangetekend verzenden buitenland. Tijdens je bestelproces worden de precieze verzendkiosten getoond. Je kunt ook hier de verzendkosten vinden.
Wat is jullie levertijd?
Het kan natuurlijk gebeuren dat een maat net is uitverkocht, maar dat laten we je dan snel weten. Onze voorraad wordt regelmatig aangevuld dus je hoeft ook dan nooit lang te wachten. Mocht je een maat willen die niet staat aangegeven, mail ons gerust (info@bikinirif.nl). Dan kunnen wij informeren of we die maat voor je kunnen bestellen.
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling arriveert?
Als wij je bestelde bikini hebben verzonden, ontvang je van ons per e-mail een bevestiging. Deze e-mail bevat ook de tracktrace code van de verzending. Met deze code kun je de levering in de gaten houden. Dat is vooral handig omdat je persoonlijk je bestelling in ontvangt moet nemen.
Mag ik mijn bikini ruilen?
Ja zeker mag dat. We vragen je dan binnen 3 dagen na ontvangst dit via de site aan ons te laten weten. We bevestigen dit per mail aan je en geven ook aan waar je de bikini naar toe mag sturen. Vervolgens ontvangen we graag binnen 7 dagen de bikini retour. Na ontvangst sturen we je een bevestiging en betalen het aankoopbedrag aan je terug. De teruggestuurde bikini moet wel schoon zijn (pasinformatie vind je bij je bestelling) en voorzien van alle labels en originele verpakking.